Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Cenisz komfort? U nas pracujesz w nowoczesnych i klimatyzowanych biurach w lokalizacjach
z dobrym dojazdem.
Co robisz? Odbierasz telefony i maile od osób, które poszukują informacji na temat usług
i produktów naszego klienta.
Za każdą przepracowaną godzinę otrzymujesz wynagrodzenie.
Co poniedziałek czeka na Ciebie słodka niespodzianka.
Możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń medycznych, karnetów Multisport
oraz konkursów i programów motywacyjnych z fajnymi nagrodami.
Obecnie we współpracy z wiodącą firmą z branży e-commerce poszukujemy:
SPECJALISTÓW DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO
(infolinia – połączenia przychodzące)
NASZA OFERTA:
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
Stałe, solidne wynagrodzenie plus atrakcyjne systemy motywacyjne (w godzinach nocnych stawka znacząco wyższa)
Projekt całodobowy, praca zmianowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego
obsługa korespondencji mailowej.
budowanie relacji z Klientami i dbanie o wizerunek firmy
NASZE WYMAGANIA:
dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
dyspozycyjność
Prezentacja firmy
Voice Contact Center
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
12/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
15
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Internet / e-commerce, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?