Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za

 

  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
  • przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników biurowych oraz produkcyjnych
  • Sporządzanie raportów oraz prowadzenie wymaganej przepisami prawnymi dokumentacji bhp
  • prowadzenie postępowania powypadkowego

   

Oferujemy:
  • pracę w młodym dynamicznym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego 

Wymagania

Wymagania:

  • mile widziane ukończone studia z zakresu BHP
  • spełnienie wymagań kwalifikacyjnych dla specjalisty ds. BHP
  • dobra znajomość regulacji prawnych dot. wykonywanego zawodu
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • prawo jazdy kat. B (konieczność przemieszczania się pomiędzy dwoma zakładami)
  • doświadczenie w firmie produkcyjnej - mile widziane

 

Prezentacja firmy

Firma Marba International działa na rynku od 2007 roku. Od począt... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi