Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
- przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników biurowych oraz produkcyjnych
- Sporządzanie raportów oraz prowadzenie wymaganej przepisami prawnymi dokumentacji bhp
- prowadzenie postępowania powypadkowego
Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego
Wymagania
Wymagania:
- mile widziane ukończone studia z zakresu BHP
- spełnienie wymagań kwalifikacyjnych dla specjalisty ds. BHP
- dobra znajomość regulacji prawnych dot. wykonywanego zawodu
- wysokie umiejętności interpersonalne
- prawo jazdy kat. B (konieczność przemieszczania się pomiędzy dwoma zakładami)
- doświadczenie w firmie produkcyjnej - mile widziane
Prezentacja firmy
Firma Marba International działa na rynku od 2007 roku. Od począt...
Firma Marba International działa na rynku od 2007 roku. Od początku jej istnienia jesteśmy nastawieni na działalność produkcyjną, posiadamy pierwszą w Polsce fabrykę produkującą detergenty w tabletkach. Dzięki szczegółowym badaniom, ekspertyzom, testom, pracy naszych chemików i inżynierów jakość tabletek jest utrzymywana na najwyższym, światowym poziomie, a rezultat potwierdza duża ilość zadowolonych klientów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/08/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Tylko praktyki
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa