Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Obsługa kwestii związanych z rozliczaniem kosztów, wydatków, projektów
Kontrola zamówień
Sporządzanie zestawień dotyczących czasu pracy
Wystawianie faktur VAT sprzedaży
Ewidencja umów z klientami i kontrahentami
Kontrola rozrachunków z Kontrahentami
Wprowadzanie danych do aplikacji wewnętrznych
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
Oczekiwane umiejętności:
Wykształcenie wyższe lub w trakcie (tryb niestacjonarny)
2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Komunikatywny angielski w mowie i piśmie
Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
Biegła znajomość pakietu MS Office – w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel
Dokładność i terminowość
Korzyści dla Ciebie:
Renomowany i stabilny pracodawca wyróżniony czterokrotnie nagrodą Great Place to Work oraz osiągający 30% wzrostu przychodu rocznie
Unikatowe projekty realizowane dla ponad 200 międzynarodowych liderów, z branż m.in. motoryzacyjnej, lotniczej, hi-tech i finansowej
Współpraca z ekspertami – 12 Centrów Kompetencyjnych realizujących projekty oparte na światowej klasy rozwiązaniach: IBM, Microsoft, SAS, Xamarin, Oracle czy Red Hat
Wewnętrzna aplikacja Job Changer, z którą w łatwy sposób możesz zmienić projekt, poznać nowe technologie lub relokować się do innego oddziału Sii
Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, językowe i konferencje branżowe (w których możesz wziąć udział lub wystąpić na nich jako ekspert)