Specjalista prowadzący kompleksową komunikacje w social mediach wraz z realizacją budżetów reklamowych.
- tworzenie i prowadzenie profili w mediach społecznościowych takich jak YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn;
- wdrażanie i raportowanie w zakresie realizowania obranej strategii;
- udział w opracowaniu i tworzeniu strategii e – marketingowej,
- dynamiczne reagowanie w momentach kryzysowych;
- tworzenie angażujących treści tekstowo-wizualnych dopasowanych do grupy docelowej klienta;
- utrzymywanie relacji z grupą docelową klienta, tworzenie i rozwijanie społeczności wokół marki klienta oraz moderacja komentarzy i wiadomości;
- prowadzenie komunikacji z klientem;
- tworzenie szczegółowych raportów z prowadzonych działań;
Integrujemy te dziedziny marketingu online, w których jesteśmy ekspertam... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.