Opis stanowiska pracy
- Zarządzanie kanałami social media SHOWROOM (Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest)
- Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji online w Polsce i za granicą
- Ścisła współpraca z działem performance marketingu
- Tworzenie standardów komunikacji zewnętrznej
- Analiza danych, optymalizacja budżetów
- Monitorowanie konkurencji, śledzenie trendów w komunikacji online
- Koordynacja współpracy z influencerami z Polski i Europy
- Przygotowywanie raportów
- Community management
- Produkcja contentu dedykowanego dla mediów społecznościowych
Od kandydatów oczekujemy:
- Co najmniej 3 letniego doświadczenia na stanowiskach związanych z social mediami/e-marketingiem
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - znajomość języka niemieckiego będzie dużym atutem
- Umiejętności tworzenia, wdrażania i realizacji strategii social media
- Doświadczenia w tworzeniu i realizacji planów marketingowych
- Znajomości zewnętrznych narzędzi do monitorowania profili w social media
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Doświadczenia we współpracy z bloggerami
- Doskonałej organizacji pracy i samodzielności
- Kreatywności
- Znajomości branży fashion/beauty
Oferujemy:
- Dużą samodzielność działania
- Przyjazny team i swobodną atmosferę pracy
- Owocowe poniedziałki i środy
- Przyjazne biuro w centrum Warszawy
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV bezpośrednio poprzez portal.
Prezentacja firmy
Miinto.pl to grupa ponad 900+ niezależnych sklepów odzieżowych zr...
Miinto.pl to grupa ponad 900+ niezależnych sklepów odzieżowych zrzeszonych w sieci Miinto. W Miinto wierzymy w różnorodność i spersonalizowane zakupy i chcemy, aby każdy mógł znaleźć to, czego szuka, aby wyrazić siebie.
Jest to możliwe dzięki naszej sieci 900+ niezależnych marek i butików, oferujących zróżnicowane produkty. Bardzo duży wybór odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej, sportowej oraz akcesoriów sprawił, że Miinto stał się jednym z największych portali modowych w Europie.
Firma Miinto została założona w 2009 roku. Główną siedzibą jest Kopenhaga, w której pracuje ponad 200 specjalistów i miłośników mody. Mamy również siedziby regionalne w Oslo, Amsterdamie i Warszawie. Dzięki silnej lokalnej społeczności niezależnych butików sprzedajemy produkty online w ośmiu krajach europejskich – Danii, Szwecji, Norwegii, Holandii, Belgii, Polsce, Szwajcarii oraz we Włoszech.
Wszyscy jesteśmy pasjonatami naszej pracy i jesteśmy dumni, mogąc kształtować przyszłość przemysłu modowego. Kierujemy się silną wiarą w moc cyfrową, łączącą konsumentów z lokalnymi sklepami.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/07/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Analityka, Praca Internet / e-commerce, Praca Marketing / PR / Social Media