- opieka nad działem digital i kompleksowa obsługa socialmediowa wybranych klientów agencji - prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, itd.)
- zarządzanie 2-4 os. zespołem
- prowadzenie kampanii i utrzymanie zaangażowania fanów
- analiza statystyk, nadzór nad przygotowywaniem raportów i prezentacji
- działania newbizowe, m.in. przygotowywanie ofert przetargowych
- minimum 2-3-letnie doświadczenie w agencji interaktywnej lub agencji PR (w zakresie social mediów)
- znajomość narzędzi: Brand24, Sotrender
- kreatywność, komunikatywność, otwartość
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads
- mile widziane doświadczenie w zakresie Google AdWords
- lekkie pióro, wyobraźnia graficzna
- umiejętność bardzo dobrego zarządzania czasem
- samodzielność, proaktywność, kreatywność
- dobre posługiwanie się językiem angielskim
Jesteśmy AGENCJĄ BRAND BUILDINGOWĄ, integrującą komunikację marke... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.