Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wzrost świadomości marki, na rynku polskim i zagranicznym, poprzez działania content marketingowe oraz social media związane z prezentowaniem i promowaniem produktów.
Zakres obowiązków:
• Koordynowanie, tworzenie i uzupełnianie treści w serwisach internetowych i kanałach społecznościowych;
• Planowanie i wdrażanie działań content marketingowych oraz social media (m.in. pisanie i weryfikowanie artykułów merytorycznych, tworzenie form graficznych, prowadzenie blogów);
• Badanie potrzeb klientów w celu ich zaspokojenia poprzez odpowiedni dobór treści – śledzenie i moderowanie dyskusji na forach internetowych;
• Analiza działań prowadzonych przez konkurencję.
• Doświadczenie w prowadzeniu działań związanych z obszarem social media (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin);
• Umiejętność pisania i redagowania tekstów;
• umiejętność projektowania graficznego dla potrzeb internetu
• Język angielski na poziomie zaawansowanym (znajomość umożliwiająca swobodne tworzenie treść w j. angielskim);
• Rozumienie marketingowego potencjału social media i umiejętności jego wykorzystania;
• Proaktywność, innowacyjność i kreatywność;
Nature Line Sp. z o.o. Producent kosmetyków naturalnych. Właściciel mark... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.