Serwisant / Specjalista ds. technicznych
Miejsce pracy: Katowice, 40-391W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy rozbudowujemy dział Support. Poniższe stanowisko związane jest ze wsparciem technicznym i technologicznym naszych Klientów.
Zakres obowiązków obejmuje:
- instalacje oferowanych przez nas urządzeń,
- wsparcie techniczno-technologiczne naszych klientów (bezpośrednie, zdalne i telefoniczne),
- przeprowadzanie przeglądów i konserwacji,
- przeprowadzanie napraw,
- wdrożenie systemów oferowanych przez naszą firmę,
- szkolenia przeprowadzane bezpośrednio u klienta lub zdalnie (w Polsce i zagranicą)
Praca związana jest z wyjazdami służbowymi w kraju i zagranicą. Poszukujemy osoby chętnej do podejmowania codziennie nowych wyzwań.
Zapewniamy odpowiednie szkolenia wewnętrzne. Liczymy na długoletnią współpracę dlatego po okresie próbnym oferujemy umowę o pracę na czas nieokreślony.
Wymagania:
- wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne,
- wiedza techniczna z zakresu elektroniki, automatyki, mechaniki i IT,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację i czytanie dokumentacji technicznej,
- wysoka kultura techniczna,
- prawo jazdy kat.B,
- dyspozycyjność czasowa,
- łatwość w nawiązaniu kontaktów i umiejętność pracy zespołowej,
- znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,
- mile widziana znajomość programów CAD/CAM,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy pracę w nowoczesnej firmie oraz młodym zespole pracowników. Zapewniamy duże możliwości rozwoju w oparciu o szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Dbamy o dobre warunki pracy dlatego po okresie próbnym proponujemy umowę o pracę na czas nieokreślony.