Serwisant / Specjalista ds. technicznych
Miejsce pracy: Katowice, 40-391W związku z dynamicznym rozwojem Naszej firmy rozbudowujemy dział Support. Poniższe stanowisko związane jest ze wsparciem technicznym i technologicznym naszych Klientów.
Zakres obowiązków obejmuje:
Instalacje oferowanych przez nas urządzeń,
Wsparcie techniczno-technologiczne naszych klientów (bezpośrednie, zdalne i telefoniczne),
Przeprowadzanie napraw okresowych,
Wdrożenie systemów oferowanych przez naszą firmę,
Szkolenia przeprowadzane bezpośrednio u klienta lub zdalnie w Polsce i zagranicą,
Praca związana jest z wyjazdami służbowymi w kraju i zagranicą. Poszukujemy osoby chętnej do podejmowania codziennie nowych wyzwań.
Zapewniamy odpowiednie szkolenia wewnętrzne. Liczymy na długoletnią współpracę. Oferujemy umowę o pracę na czas nieokreślony.
Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne
Podstawowa wiedza techniczna z zakresu elektroniki, automatyki, mechaniki iIT,
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodę wkomunikacji i czytaniu dokumentacji technicznej,
Wysoka kultura techniczna,
Prawo jazdy kat.B,
Dyspozycyjność czasowa,
Łatwość w nawiązaniu kontaktów i umiejętność pracy zespołowej,
Znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,
Mile widziana znajomość programów CAD/CAM.