Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Aktywne zbieranie informacji zwrotnej od klientów z wykorzystaniem istniejących narzędzi, a także kreatywne poszukiwanie nowych
Zarządzanie procesem mierzenia satysfakcji klientów z dostarczanych usług
Wspieranie migracji głównych programów na IPC
Aktywny udział w przygotowaniu usługi do produkcyjnego uruchomienia – tworzenie/weryfikacja dokumentów serwisowych, materiałów dla Klientów
Współpraca z Cloud Service Portfolio Managerem oraz Product Ownerami w procesie zarządzania popytem (demand management)
Wymagania:
Wysoki poziom samodzielności w wypełnianiu codziennych obowiązków
Umiejętność poruszania się i pracy w multi-dyscyplinarnym międzynarodowym środowisku
Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków i podejmowania samodzielnych decyzji
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (minimum C1) – praca w międzynarodowym środowisku
Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu relacjami z Klientem
Udokumentowane doświadczenie z zakresu IT Service Management (idealnie w środowisku cloudowym)
Gotowość do wyjazdów w delegacje (ok.25% czasu w miesiącu)
Dodatkowym atutem będzie:
Doświadczenie w pracy zgodnie z metodologią Agile / DevOps
Bardzo dobra znajomość programu MS Excel
Wysokie umiejętności interpersonalne
Oferujemy:
Pracę w rozwijającym się obszarze biznesowym w strukturach międzynarodowej korporacji
Udział w międzynarodowych projektach IT realizowanych dla Klientów Grupy ING
Dostęp do najnowszych technologii IT – możliwość ciągłego rozwoju
Szkolenia z obszaru obsługiwanych technologii
Okazjonalne podróże służbowe do krajów Europy
Wysoką kulturę pracy oraz przyjazną atmosferę
Dodatkową opiekę medyczną
Atrakcyjne benefity płacowe (premia) oraz pozapłacowe (np. karta MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie grupowe na życie, pracowniczy program emerytalny, nauka języka angielskiego w ramach szkoleń firmowych)
Prezentacja firmy
ING TECH POLAND to centrum usług wspólnych zlokalizowane w Katowi...
ING TECH POLAND to centrum usług wspólnych zlokalizowane w Katowicach świadczące usługi IT na rzecz podmiotów Grupy ING, funkcjonujących na całym świecie. Usługi informatyczne świadczone przez ISP, to hosting zasobów systemowych, usługi zdalnego zarządzania zasobami informatycznymi oraz usługi związane z bezpieczeństwem IT.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
11/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Bazy danych, Praca IT - Project Management, Praca Kadra zarządzająca, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Programowanie / Analizy
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?