W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Service Desk Team Leader
Miejsce pracy: WarszawaFor our international Client, company from fin-tech sector, we are looking for Service Desk Team Leader.
This is a leader role perfect for candidates who have vision and innovative approach and who would like to take part in building company’s success.
Responsibilities:
- Ensuring that the service provided for the customers is performed on an excellent level in accordance to SLA
- Taking care of all the operational queries
- Leading, managing and developing an international team (approx.10 people)
- Close cooperation with other departments
- Encouraging cooperation, teamwork and knowledge sharing
- Providing team members with coaching and assure process team training requirements are satisfied
Requirements:
- At least 1 year’s experience in the international environment on the positions: Senior Specialist/ Deputy Team Leader/ Team Leader
- Fluent English (additional French or Dutch would be an advantage)
- Experience in developing team and delivering service for business solutions in a dynamic environment
- Excellent organizational and communication skills
- Knowledge from fin-tech sector would be a big asset
Benefits:
- Flexible working hours
- Very good location in city center
- Lunch card
- Public transport subsidized
- Language courses
- Private medical care