#

Service Desk Support Analyst

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Service Desk Support Analyst

Lokalizacja: Warszawa

Dla naszego międzynarodowego Klienta szukamy kandydatów na stanowisko - Service Desk Support Analyst

 

Do głównych obowiązków tej osoby będzie należało m.in.:

  • Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i systemami.
  • Obsługiwanie incydentów przekazywanych od I linii wsparcia.
  • Modyfikacja i ulepszanie procedur kontrolnych.
  • Analiza i monitoring statystyk systemowych.
  • Utrzymywanie kontaktu z klientem.

 

Wymagane doświadczenie i kwalifikacje:

  • Doświadczenie zawodowe lub wiedza z obszaru bazodanowego (Oracle, PL/SQL, MS SQL).
  • Znajomość systemów operacyjnych (Windows, Linux).
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację.
  • Studia w kierunku informatycznym.

 

Mile widziane:

  • Znajomość XML.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

 

Klient oferuje:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy B2B.
  • Pakiet benefitów.
  • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach organizacji.
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi