Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Service Desk Support Analyst
Lokalizacja: WarszawaDla naszego międzynarodowego Klienta szukamy kandydatów na stanowisko - Service Desk Support Analyst
Do głównych obowiązków tej osoby będzie należało m.in.:
- Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i systemami.
- Obsługiwanie incydentów przekazywanych od I linii wsparcia.
- Modyfikacja i ulepszanie procedur kontrolnych.
- Analiza i monitoring statystyk systemowych.
- Utrzymywanie kontaktu z klientem.
Wymagane doświadczenie i kwalifikacje:
- Doświadczenie zawodowe lub wiedza z obszaru bazodanowego (Oracle, PL/SQL, MS SQL).
- Znajomość systemów operacyjnych (Windows, Linux).
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację.
- Studia w kierunku informatycznym.
Mile widziane:
- Znajomość XML.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Klient oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy B2B.
- Pakiet benefitów.
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach organizacji.