Service Desk Specialist
Warszawa Service Desk Specialist
Warszawa
NR REF.: 1131946
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
IT Service Desk Specialist
Lokalizacja: Warszawa
Rodzaj umowy: kontrakt B2B
Stawka: 6500 – 9500 PLN net + VAT / miesiąc
Zadania:
Wymagania:
Oferujemy:
Jeśli powyższe ogłoszenie brzmi interesująco lub chciałbyś dowiedzieć się więcej szczegółów odnośnie oczekiwań klienta wobec potencjalnych kandydatów, prześlij swoje CV lub skontaktuj się bezpośrednio z Miłoszem, który prowadzi ten projekt rekrutacyjny.
Warszawa
NR REF.: 1131946
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
IT Service Desk Specialist
Lokalizacja: Warszawa
Rodzaj umowy: kontrakt B2B
Stawka: 6500 – 9500 PLN net + VAT / miesiąc
Zadania:
- Wspieranie klientów i partnerów na 1. linii wsparcia różnymi kanałami komunikacji, tj. email, chat, ServiceNow, telefon;
- Koordynacja zgłoszonymi problemami i upewnianie się, że są one obsługiwane w odpowiednim czasie oraz zgodnie z wyznaczonymi standardami SLA;
- Działanie jako pierwsza osoba kontaktu w rozwiązywaniu problemów użytkownika końcowego;
- Udzielanie odpowiednich informacji klientom i bieżące rozwiązywanie ich problemów;
- Poszerzanie technicznej wiedzy dotyczącej obsługiwanych produktów i usług IT, jak również przekazywanie jej użytkownikom końcowym / klientom;
- Identyfikacja i ustalanie priorytetów rozwiązywania otrzymanych zgłoszeń;
- Rozwiązywanie krytycznych incydentów;
- Przestrzeganie zasad prawidłowej obsługi klienta w kontakcie z użytkownikiem;
- Realizacja indywidualnych i zespołowych KPI;
- Aktualizacja CRM i prawidłowa rejestracja wszystkich aktywności związanych z pracą z klientem.
Wymagania:
- Doświadczenie w środowisku Service Desk;
- Znajomość zagadnień związanych z Service Desk Operations, Change / Request / Incident Management;
- Biegła obsługa i znajomość podstawowych aplikacji biurowych (MS Office itd.);
- Zaawansowana znajomość zasad i prawidłowych praktyk związanych z Obsługą Klienta;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- Biegły angielski (min. B2+/C1);
- Mile widziane: ITIL Foundation, doświadczenie z ServiceNow/Remedy/HP, Windows7/10.
Oferujemy:
- Współpraca w oparciu o umowę B2B;
- Możliwość długofalowej współpracy;
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie do 9 500 PLN net + VAT / miesiąc;
- Możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych (m.in. Multisport i pakiety medyczne).
Jeśli powyższe ogłoszenie brzmi interesująco lub chciałbyś dowiedzieć się więcej szczegółów odnośnie oczekiwań klienta wobec potencjalnych kandydatów, prześlij swoje CV lub skontaktuj się bezpośrednio z Miłoszem, który prowadzi ten projekt rekrutacyjny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.