Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe inżynierskie
Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems
Obowiązki
- Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi zgłoszeń informatycznych
- Eliminację błędów i usterek, wdrażanie nowych rozwiązań, aktualizację oprogramowania i modyfikację sprzętu przy wykorzystaniu dostępnej wiedzy i narzędzi
- Dzielenie się wiedzą z zakresu obsługi zgłoszeń informatycznych
- Wdrażanie i utrzymywanie standardów środowiska biurowego poprzez realizację wytycznych dotyczących standaryzacji platformy biurowej
- Uczestnictwo w procesie zarządzania zasobami IT poprzez realizację zgłoszeń i wniosków w zakresie dodania, modyfikacji, wycofania z eksploatacji zasobów IT
- Współudział w pracach projektowych związanych z realizacją zmian w obszarze platformy biurowej oraz rozproszonej infrastrukturze informatycznej
Wymagania
- Roczne doświadczenie w obszarze bezpośredniego wsparcia użytkownika w zakresie obsługi zgłoszeń informatycznych
- Biegła znajomości systemów MS Windows Vista/Windows 7
- Znajomość systemów serwerowych Windows 2003/2008
- Praktyczna wiedza w zakresie sieci LAN/WAN/Internet
- Dobra znajomość usług katalogowych Active Directory, LDAP oraz konfiguracji urządzeń peryferyjnych
- Prawo jazdy kategorii B
- Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność i dokładność
- Wykształcenia wyższego o profilu informatycznym
Oferujemy
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Pracę przy prestiżowym projekcie
- Stały rozwój kwalifikacji zawodowych
- Pracę wśród profesjonalistów
- Pakiet socjalny