#

Service Desk Specialist

Intive (pl)

Warszawa, mazowieckie

Intive (pl)

Service Desk Specialist

Od: Intive (pl)
Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 1 rok

Wykształcenie: Wyższe inżynierskie

Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems

Obowiązki

  • Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi zgłoszeń informatycznych
  • Eliminację błędów i usterek, wdrażanie nowych rozwiązań, aktualizację oprogramowania i modyfikację sprzętu przy wykorzystaniu dostępnej wiedzy i narzędzi
  • Dzielenie się wiedzą z zakresu obsługi zgłoszeń informatycznych
  • Wdrażanie i utrzymywanie standardów środowiska biurowego poprzez realizację wytycznych dotyczących standaryzacji platformy biurowej
  • Uczestnictwo w procesie zarządzania zasobami IT poprzez realizację zgłoszeń i wniosków w zakresie dodania, modyfikacji, wycofania z eksploatacji zasobów IT
  • Współudział w pracach projektowych związanych z realizacją zmian w obszarze platformy biurowej oraz rozproszonej infrastrukturze informatycznej

 

Wymagania

  • Roczne doświadczenie w obszarze bezpośredniego wsparcia użytkownika w zakresie obsługi zgłoszeń informatycznych
  • Biegła znajomości systemów MS Windows Vista/Windows 7
  • Znajomość systemów serwerowych Windows 2003/2008
  • Praktyczna wiedza w zakresie sieci LAN/WAN/Internet
  • Dobra znajomość usług katalogowych Active Directory, LDAP oraz konfiguracji urządzeń peryferyjnych
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność i dokładność
  • Wykształcenia wyższego o profilu informatycznym

 

Oferujemy

  • Atrakcyjne warunki finansowe
  • Pracę przy prestiżowym projekcie
  • Stały rozwój kwalifikacji zawodowych
  • Pracę wśród profesjonalistów
  • Pakiet socjalny

Intive (pl)

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi