Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 7
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems
Opis stanowiska:
- Zapewnienie pierwszej linii wsparcia w zakresie różnorodnych technologii : aplikacje desktopowe, drukowanie/skanowanie, telefonia, systemy bezpieczeństwa, urządzenia mobilne i aplikacje biznesowe
- Działanie w charakterze osoby kontaktowej dla zespołu i kontaktów biznesowych oraz zarządzanie tymi kontaktami
- Zarządzanie kontami użytkowników i ich uprawnieniami, w tym zarządzanie Active Directory, Exchange
- Administrowanie folderami publicznymi, współdzielonymi skrzynkami e-mail oraz listami dystrybucyjnymi poczty elektronicznej
- Monitorowanie telefonów zapewniając odpowiednią priorytetyzację, sprawdzenie, udokumentowanie w zgodzie z umową o jakość świadczenia usług.
- Proaktywne działania w zakresie poprawy wydajności zespołu i rozwiązywania problemów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w środowisku międzynarodowym)
- Znajomość Active Directory, Windows 7, SharePoint, Pakietu MS Office
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Kreatywność i silne zdolności analityczne
- Zdolność organizacji i pracy pod wpływem stresu
- Komunikatywność, orientacja na klienta, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Mile widziana znajomość procedur ITIL bądź zasad Lean Management
Oferujemy:
- Motywujący system wynagrodzeń
- Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
- Bogaty program szkoleniowy oraz kursy językowe
- Pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport)
- Dodatek lunchowy
- Codzienne świeże owoce i soki
- Kawa o każdej porze dnia
- Młody, dynamiczny zespół i świetna atmosfera pracy
- Biuro w samym sercu Wroclawia
- Pakiet relokacyjny dla kandydatów spoza Wrocławia