Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
• Odbieranie połączeń przychodzących i obsługa klientów zagranicznych (pomoc techniczna, rejestrowanie zdarzeń w systemach, łączenie).
• Prowadzenie korespondencji tradycyjnej i internetowej w języku angielskim i niemieckim/francuskim.
• Zachowywanie wysokich standardów obsługi klienta.
\
• Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego/francuskiego i angielskiego (minimum na poziomie bardzo mocnego B2).
• Komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, wysoka operatywność i odporność na stres.
• Dla osób z dużą znajomością IT (studia kierunkowe, pasja związana z techniką, IT) możliwość rozpoczęcia pracy na wyższym stanowisku.
Oferujemy:
• Pracę w renomowanej, międzynarodowej korporacji.
• Atrakcyjne warunki wynagrodzenia.
• Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
• Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko dające wiele możliwości działania.
• Niezbędne narzędzia do pracy.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?