#

Service Delivery Consultant

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Service Delivery Consultant

Miejsce pracy: Warszawa
2-16-53847

Moim Klientem jest globalny lider pochodzenia skandynawskiego znany ze swojego innowacyjnego podejścia do biznesu i wysokich standardów pracy.

Dla tego właśnie Klienta poszukuję profesjonalnego Service Delivery Managera, który będzie pracował w zespole należącym do globalnego IT Service Delivery Centre zlokalizowanego w Warszawie. Obecnie praca 100% zdalnie.


Do głównych zadań należą:
- Utrzymanie relacji biznesowych z interesariuszami na poziomie międzynarodowym (głównie Europa i USA)
- Odpowiedzialność za dostarczenie serwisów według najwyższych standardów i ustalonych poziomów
- Prezentowanie strategii odnośnie rozwiązań i serwisu IT
- Identyfikowanie nowych potrzeb ze strony biznesu odnośnie rozwoju usług IT
- Tworzenie, omawianie i bieżące analizowanie service agreements
- Pełnienie roli konsultanta i doradcy w zakresie projektów i procesów ITCS
- Identyfikowanie obszarów serwisu mogących podlegać tranzycji do Delivery Centrum w Polsce

Wymagania:
- Minimum 3 lata w zarządzaniu dostarczeniem serwisów IT w globalnym środowisku dla wewnętrznych lub zewnętrznych Klientów komunikując z kluczowymi interesariuszami
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Zrozumienie strategicznych decyzji w firmie i silnie biznesowe nastawienie
- Doświadczenie w budowaniu relacji z Klientami
- Znajomość narzędzi ITSM (Service Manager lub inne)
- Certyfikacja ITIL
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy z różnymi jednostkami technicznymi, operacyjnymi itd.
- Pozytywne nastawienie, umiejętność motywowania i drive’owania procesów
- Umiejętności analityczne oraz szybkiego podejmowania decyzji

Korzyści:
- Możliwość pracy na poziomie Globalnym
- Umowa o pracę
- Prywatne ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do profesjonalnych szkoleń na poziomie międzynarodowym

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi