Senior Team Leader / Customer Service Manager z j. angielskim
Kraków Senior Team Leader / Customer Service Manager z j. angielskim
Kraków
NR REF.: 1082399
Dla naszego Klienta, firmy o stabilnej pozycji na międzynarodowym rynku, z siedzibą w Krakowie, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Customer Service Managera.
Zakres zadań osoby na powyższym stanowisku toodpowiedzialność za profesjonalną obsługę klienta przez pracowników działu z uwzględnieniem SLA i dbaniem o wysoki poziom satysfakcji z realizacji usługi, budowanie planów biznesowych, ustalanie targetów, strategii i planów rozwojowych działu z managementem (region EMEA), tworzenie raportów na potrzeby zarządu, ustalanie KPI oraz monitorowanie pracy agentów (we współpracy z liderami zespołów).
Inne zadania, które czekają na osobę zatrudnioną na powyższym stanowisku,będą związane ze szkoleniami i wdrożeniem nowych pracowników, planowaniem pracy zespołu, monitorowaniem poprawności działania w kontekście ustalonych procedur i polityki firmy.
Od kandydata na powyższą rolę wymagamypodobnego doświadczenia w pracy na stanowisku Senior Team Leadera bądź Managera. Ze względu na międzynarodowy charakter pracy, biegła znajomość języka angielskiego (min. C1) oraz bardzo dobra znajomość j. polskiego jest warunkiem koniecznym. Ponadto wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz jakościowe podejście do powierzanych obowiązków są szczególnie cenione.
Nasz klient oferujeatrakcyjne warunki finansowe (oferowane wynagrodzenie jest zależne od doświadczenia i kompetencji kandydata, 8000 - 11000 PLN brutto), pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) oraz możliwość dofinansowania kursów i szkoleń.
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania – prosimy o przesłanie CV w j. angielskim. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, spełniającymi wymagania oferty.
Kraków
NR REF.: 1082399
Dla naszego Klienta, firmy o stabilnej pozycji na międzynarodowym rynku, z siedzibą w Krakowie, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Customer Service Managera.
Zakres zadań osoby na powyższym stanowisku toodpowiedzialność za profesjonalną obsługę klienta przez pracowników działu z uwzględnieniem SLA i dbaniem o wysoki poziom satysfakcji z realizacji usługi, budowanie planów biznesowych, ustalanie targetów, strategii i planów rozwojowych działu z managementem (region EMEA), tworzenie raportów na potrzeby zarządu, ustalanie KPI oraz monitorowanie pracy agentów (we współpracy z liderami zespołów).
Inne zadania, które czekają na osobę zatrudnioną na powyższym stanowisku,będą związane ze szkoleniami i wdrożeniem nowych pracowników, planowaniem pracy zespołu, monitorowaniem poprawności działania w kontekście ustalonych procedur i polityki firmy.
Od kandydata na powyższą rolę wymagamypodobnego doświadczenia w pracy na stanowisku Senior Team Leadera bądź Managera. Ze względu na międzynarodowy charakter pracy, biegła znajomość języka angielskiego (min. C1) oraz bardzo dobra znajomość j. polskiego jest warunkiem koniecznym. Ponadto wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz jakościowe podejście do powierzanych obowiązków są szczególnie cenione.
Nasz klient oferujeatrakcyjne warunki finansowe (oferowane wynagrodzenie jest zależne od doświadczenia i kompetencji kandydata, 8000 - 11000 PLN brutto), pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) oraz możliwość dofinansowania kursów i szkoleń.
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania – prosimy o przesłanie CV w j. angielskim. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, spełniającymi wymagania oferty.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.