W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Senior Operations Manager
Miejsce pracy: ŁódźFor our Client, a well-know brand we are looking for candidates for a Senior Operations Manager position.
Main tasks:
- Tracking business unit performance as well as leading and challenging management
- Exercising control over the implementation of business objectives by subordinate units and coordinating work related to ensuring high quality of services;
- Designing and implementing a development strategy to increase productivity, service level as well as assure possibilities for further expansion;
- Recommending solutions leading to the optimization of processes in the organization;
- Empowering a continuous improvement culture;
- Budget planning;
- Participating in SSC projects including overseeing transition projects aiming to move new business functions to the SSC;
- Building a corporate culture in which all employees are respected, valued and motivated to contribute to their maximum potential;
- Developing and implementing an effective internal communication strategy;
- Building relationships with stakeholders and Clients;
- Close cooperation with the Head of SSC.
Requirements:
- Strong organizational and analytical skills;
- Exceptional decision making skills and result-oriented approach;
- Demonstrate strong leadership capabilities;
- Ability to communicate effectively at all levels of the organization;
- Relevant experience in a managing role on a senior level within an international organization;
- Experience in the SSC / BPO environment;
- Fluency in English;
- University degree
Benefits:
- Company car, social benefits;
- A people-oriented organizational culture;
- A great opportunity to be part of a growing organization;
- Self-development by participating in interesting and challenging regional and local projects.