#

Senior Operations Manager

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Senior Operations Manager

Miejsce pracy: Łódź
9-6-58274

For our Client, a well-know brand we are looking for candidates for a Senior Operations Manager position.

Main tasks:

- Tracking business unit performance as well as leading and challenging management
- Exercising control over the implementation of business objectives by subordinate units and coordinating work related to ensuring high quality of services;
- Designing and implementing a development strategy to increase productivity, service level as well as assure possibilities for further expansion;
- Recommending solutions leading to the optimization of processes in the organization;
- Empowering a continuous improvement culture;
- Budget planning;
- Participating in SSC projects including overseeing transition projects aiming to move new business functions to the SSC;
- Building a corporate culture in which all employees are respected, valued and motivated to contribute to their maximum potential;
- Developing and implementing an effective internal communication strategy;
- Building relationships with stakeholders and Clients;
- Close cooperation with the Head of SSC.

Requirements:
- Strong organizational and analytical skills;
- Exceptional decision making skills and result-oriented approach;
- Demonstrate strong leadership capabilities;
- Ability to communicate effectively at all levels of the organization;
- Relevant experience in a managing role on a senior level within an international organization;
- Experience in the SSC / BPO environment;
- Fluency in English;
- University degree

Benefits:
- Company car, social benefits;
- A people-oriented organizational culture;
- A great opportunity to be part of a growing organization;
- Self-development by participating in interesting and challenging regional and local projects.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi