Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Senior IT Service Desk
Lokalizacja: WarszawaDla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko : Senior IT Service Desk
Do twoich zadań będzie należeć:
- Zdalne wsparcie IT dla wewnętrznych użytkowników końcowych zlokalizowanych globalnie (Ameryki, Europa i Bliski Wschód i Afryka, Azja i Pacyfik)
- Rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych na poziomie 2 lub eskalacja do odpowiednich grup przydziału, zależnie od potrzeb
- Dokumentowanie i praca zgodnie ze standardowymi procedurami operacyjnymi i celami poziomu usług
- Udział i reprezentacja Global Service Desk w przejęciach i projektach IT
- Proaktywne poszukiwanie potencjalnych problemów w środowisku i uczestnictwo w ich rozwiązywaniu
- Automatyzacja procesów poprzez tworzenie skryptów
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (inne języki są zaletą)
- Co najmniej 2 lata wcześniejszego doświadczenia w środowisku wsparcia dla użytkowników końcowych /service desk (1/2 linia wspracia)
- Doświadczenie w zarządzaniu problemami
- Doskonała znajomość systemów operacyjnych Windows 7/10 i narzędzi administracyjnych
- Podstawowe zrozumienie koncepcji bezpieczeństwa IT i najlepszych praktyk
- Doświadczenie wspierające Microsoft Office 2013/2016 i administrację Office 365, Microsoft Exchange Server
- Dobra znajomość Active Directory, doświadczenie w administrowaniu obiektami użytkownika i komputera
- Mile widziane podstawowe zrozumienie skryptów logowania, DFS
- Znajomość automatyzacji i skryptów powershell jest dużym atutem
- Gotowość do uczenia się nowych technologii i procesów
Nasz klient oferuje:
- Szkolenia zewnętrzne z certyfikacją
- Cotygodniowe lekcje angielskiego
- Atrakcyjne programy rozwojowe / szkoleniowe (IT i umiejętności miękkie)
- Sprzęt: laptop z dwoma monitorami 22 "
- Nowe biuro w pobliżu Ronda Daszyńskiego
- Umowa o pracę
- Współfinansowanie dodatkowych świadczeń (opieka medyczna, karty Multibenefit lub Edenred)