#

Senior IT Helpdesk Agent

Cyclad Sp. z o.o.

00-872 Warszawa, mazowieckie

Cyclad Sp. z o.o.

Senior IT Helpdesk Agent

Od: Cyclad Sp. z o.o.
Miejsce pracy: 00-872 Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 5

Minimalne doświadczenie: 2 lata

Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące

Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems

Cyclad Sp. z o.o.

Opis stanowiska:

  • Pierwsza i druga linia wsparcia - kontakt z Klientem drogą telefoniczną i mailową
  • Rejestrowanie i przyjmowanie zgłoszeń o usterkach od Klientów
  • Rozwiązywanie problemów informatycznych zgłaszanych przez Klientów
  • Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń
  • Tworzenie oraz aktualizowanie dokumentacji technicznej
  • Udzielenie porad informatycznych
  • Eskalacja problemów wyspecjalizowanym działom technicznym

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka francuskiego - warunek konieczny (poziom B2+/C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B1+/B2)
  • 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta na pierwszej linii wsparcia IT
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Zaangażowanie i chęć do nauki
  • Dyspozycyjność i elastyczność do pracy w porach zmianowych

Oferujemy:

  • Profesjonalne szkolenie wdrażające do pracy w branży
  • Możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności językowych
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dodatek za dojazd do pracy)
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Cyclad Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi