Opis stanowiska pracy

Naszym Klientem jest organizacja o globalnym zasięgu, działająca w branży Customer Relationship Management. Założona prawie 30 lat temu stale umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 Centrach Obsługi Klienta w 23 krajach na całym świecie. Aktualnie do warszawskiego Contact Center poszukujemy:

 

Senior Hr Generalist

 

Nr referencyjny:

HRGEN/02/2015

 

Lokalizacja:

Warszawa/ Mokotów

 

Zakres obowiązków:

 

  • Wsparcie Menadżera ds. Hr w zakresie zarządzania administracją personalną
  • Koordynacja działań związanych z prowadzeniem administracji kadrowo - płacowej (m.in prowadzenie akt personalnych, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia- umowy o pracę oraz zlecenia, aneksy, zaświadczenia)
  • Monitorowanie danych w wewnętrznym systemie oraz dokonywanie bieżących aktualizacji
  • Przygotowanie niezbędnych dokumentów zgodnych z literą prawa ( sprawozdania, deklaracje)
  • Tworzenie raportów i zestawień w ramach dedykowanego systemu kadrowo- płacowego (m.in statystyki zatrudnienia, statystyki dotyczące czasu pracy etc.)
  • Ewidencja czasu pracy oraz urlopów pracowniczych
  • Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy oraz wewnętrznych regulacji w Placówce
  • Wsparcie Kierowników Liniowych w zakresie prawa pracy
  • Przeprowadzanie szkoleń z zakresu prawa pracy

 

Nasz Klient oferuje:

 

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Pakiet benefitów (m.in prywatna opieka medyczna, karta multisport, szkolenia oraz kursy językowe)
  • Rozwój w strukturach firmy (jasna ścieżka kariery)
  • Możliwość uczestnictwa w rozwojowych projektach w obszarze HR
  • Duży zakres samodzielności
  • Możliwość poszerzania cennego doświadczenia w dynamicznym i międzynarodowym zespole tworzącym bardzo przyjazne środowisko i atmosferę pracy

 

Wymagania

Wymagania:

 

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok
  • Doświadczenie w obsłudze kadrowej międzynarodowej firmy (minimum 5 lat)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2)
  • Praktyczna znajomość aktualnych regulacji prawnych w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych, czasu pracy
  • Umiejętność pracy a systemie Symfonia oraz Płatnik
  • Praktyczna wiedza z zakresu rozliczania czasu pracy
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel!)
  • Umiejętność współpracy z pracownikami na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej

 

 

Adore Hr Agencja o numerze 8736.

Prezentacja firmy

„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/04/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi