Opis stanowiska pracy
Your role:
- Keeping a registry of the fixed assets
- Active participation in maintenance and supervision of the company’s full accounting according to the current regulations of French law and group policies
- Taking part in preparing financial and statistical reports for external entities and management board
- Ensuring accurate and timely monthly, quarterly and year end close under French GAAP
Who are we looking for?
- University education (economics, finance, accounting)
- Min. 3 years of experience in an independent accounting position (accounting office experience would be an asset)
- Very good knowledge of French accounting principles and ability to use them in practice
- Knowledge of financial and accounting systems (knowledge of the SAP system would be an asset)
- Excellent knowledge of MS Office, especially MS Excel
- Financial reporting experience would be an asset
- Excellent command of French
- Very good knowledge of English
Yes, we do keep high corporate standards of employment, but in the long run it’s not what will keep you satisfied with your work. Here’s what will:
- Long term cooperation and a strategic position in our finance team all enabling you to make a real impact on the company and define the path of its development
- Constant development thanks to demanding challenges, broad scope of responsibilities and access to leading financial corporate solutions
- Career advancement and promotion opportunities due to rapid growth of the company
- International cooperation in a multicultural and multilingual working environment
- External trainings
- Positivity, internal drive and energy that we share
- Competitive salary
- Support in relocation to Poland
- Office at the heart of Warsaw
Prezentacja firmy
FRISTA to dynamicznie rozwijająca się szwajcarska firma outsourcingowa, ...
FRISTA to dynamicznie rozwijająca się szwajcarska firma outsourcingowa, specjalizująca się w usługach między innymi z zakresu IT, finansów oraz księgowości. Dzięki naszej szerokiej wiedzy specjalistycznej, umiejętnościom językowym oraz wysokiej motywacji, z energią budujemy prawdziwe centrum kompetencji. Wykorzystujemy najlepsze praktyki biznesu by z każdym dniem rosnąć i zdobywać wyższe szczyty.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/06/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa