Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
co najmniej 2 lata doświadczenia w branży PR (preferowane obszary: Employer Branding, PR korporacyjny, CSR)
zainteresowanie bieżącymi tematami społecznymi i gospodarczymi
biegła znajomość języka angielskiego
dobre relacje z kluczowymi dziennikarzami
umiejętność sprawnego formułowania myśli w mowie i piśmie, tzw. lekkie pióro
odpowiedzialność za powierzone zadania, samodzielność, doskonała organizacja pracy
pozytywne nastawienie, otwartość na nowe wyzwania, chęć rozwoju zawodowego
poczucie humoru :)
wymagany biegły język angielski
Zakres obowiązków
samodzielnie prowadzenie projektów pod nadzorem menedżera
bieżąca obsługa klientów zarówno w zakresie komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej
zaangażowanie w projekty z elementami social media
udział w tworzeniu strategii komunikacji dla klientów
zespół employer branding i komunikacji wewnętrznej
Gwarantowane
ambitne projekty dla znanych marek
doświadczenie w jednej z największych globalnych agencji PR
duża samodzielność w ramach powierzonych zadań, które wynikają z faktycznych potrzeb klientów - atrakcyjne warunki zatrudnienia
Prezentacja firmy
Grayling jest drugą co do wielkości niezależną agencją specjalizu...
Grayling jest drugą co do wielkości niezależną agencją specjalizującą się w usługach Public Relations i Public Affairs na świecie. Zatrudnia ponad 900 pracowników w 70 biurach zlokalizowanych w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych. Pracuje dla największych światowych firm, a swoim konsultantom oferuje nieprzeciętne możliwości rozwoju i pracę w międzynarodowym środowisku przy bardzo ciekawych projektach doradczych. W 2011 Grayling został wybrany Agencją Roku w prestiżowym konkursie European Excellence Awards.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
09/10/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?