Opis stanowiska pracy

Sem Specjalista


Jeżeli:
Doskonale znasz narzędzia: Google Analytics, AdWords, AdSense,
Na co dzień używasz takich pojęć jak: utrata udziału w wyświetleniach, zaawansowany segment, atrybucja konwersji, etc.
Internet i reklama to Twoje pasje, które chcesz rozwijać,
umiesz i lubisz analizować dane
mówisz / czytasz po angielsku


Obowiązki:
planowanie i wdrażanie kampanii w wyszukiwarkach
analiza realizacji założonych celów kampanii
testowanie i optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji efektów
śledzenie najnowszych rozwiązań związanych z SEM i ich implementacja
propagowanie najlepszych praktyk SEM wśród klientów oraz na rynku reklamy online
Oferujemy:
-ciągły kontakt z najnowszymi technologiami, możliwość stałego pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń
- poszerzanie zakresu i skali prowadzonych projektów
- stałą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole
motywacyjne wynagrodzenie
- wynagrodzenie prowizyjne podczas 3-miesięcznego okresu próbnego uzależnione od osiąganych wyników; po zakończeniu okresu próbnego atrakcyjne wynagrodzenie oparte o stałą podstawę oraz prowizję uzależnioną od osiąganych wyników


Szukamy osób nieprzeciętnych, zaangażowanych w to co robią, fascynujących się szerokimi możliwościami Internetu i marketingu z nim związanego. Chcesz wyznaczać standardy skutecznego e-marketingu? Zapraszamy! Swoje CV i List Motywacyjny (tak, tak czytamy listy motywacyjne )

Prezentacja firmy

FUNDACJA NA RZECZ PROMOCJI I ROZWOJU<br/><br/>Fundacja na rzecz p... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/10/2014
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
5
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi