Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

sekretarz

Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie sekretariatu Dyrektora Generalnego MSiT w zakresie realizacji zadań zapewniających prawidłową pracę sekretariatu pod względem organizacyjnym, biurowym i technicznym, w szczególności organizowanie bieżącej pracy sekretariatu, zamawianie niezbędnych materiałów biurowych, wykorzystywanie i obsługa techniczna środków pracy i sprzętu biurowego w celu zapewnienia sprawnej i terminowej obsługi sekretarsko-biurowej,
  • obsługa sekretarsko-biurowa Dyrektora Generalnego MSiT w szczególności poprzez prowadzenie poczty elektronicznej, elektronicznego systemu obiegu dokumentów, obsługę korespondencji papierowej wpływającej i wychodzącej z sekretariatu we współpracy z Kancelarią Główną MSiT, obsługę telefoniczną, mailową i faksową w celu zapewnienia sprawnej komunikacji i właściwego obiegu dokumentów służbowych,
  • prowadzenie terminarza spotkań służbowych, umawianie spotkań oraz przygotowywanie i obsługa spotkań w gabinecie Dyrektora Generalnego w celu wsparcia organizacyjnego bieżącej pracy Dyrektora Generalnego MSiT,
  • kontaktowanie się i udzielanie informacji interesantom wewnętrznym i zewnętrznym w celu zapewnienia sprawnej komunikacji w zakresie sekretariatu Dyrektora Generalnego MSiT,
  • współpraca z sekretariatami Kierownictwa MSiT i sekretariatami pozostałych komórek organizacyjnych MSiT w celu sprawnej i terminowej organizacji i realizacji powierzonych zadań,
  • przygotowywanie krótkich pism i korespondencji mailowej na polecenie przełożonego w celu wsparcia realizacji zadań Dyrektora Generalnego MSiT.


Warunki pracy

Warunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca samodzielna, wykonywana na terenie Ministerstwa. Realizacja obowiązków służbowych niesie za sobą konieczność reprezentowania urzędu w kontaktach z interesantami. Ze względu na charakter pracy konieczna będzie współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa. W zależności od potrzeb, praca będzie wymagać okresowego przemieszczania się na terenie Ministerstwa.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, spełniającym wymagania
dla pomieszczeń stałej pracy. W zakresie obowiązków służbowych znajduje się obsługa stanowiska komputerowego, faksu, skanera i innych urządzeń biurowych. Praca na tym stanowisku w zdecydowanej części jest pracą przy monitorze komputerowym, z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi informatycznych.
Warunki architektoniczno-budowlane i techniczne budynków, w tym pomieszczeń pracy, pomieszczeń ogólnodostępnych i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych: jeden z dwóch budynków użytkowanych przez Ministerstwo posiada windę osobową do transportu pionowego, natomiast drugi – nie posiada. Oba budynki nie posiadają podjazdów dla osób niepełnosprawnych, a na wyposażeniu znajdują się dwa urządzenia umożliwiające transport wózków inwalidzkich po schodach. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Niektóre pomieszczenia pracy wyposażone są w instalację klimatyzacyjną. Pozostałe w wentylację grawitacyjną i naturalną.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Urząd nasz jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Na kopercie i na początku listu motywacyjnego proszę dodać wyraźny dopisek: BG-3/16
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Formularze oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Ministerstwa Sportu i Turystyki w zakładce „Nabór do Służby Cywilnej”.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów osoba, która złożyła ofertę, może odebrać swoje dokumenty.
W naborze będą stosowane w szczególności następujące techniki i metody naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna, wywiad behawioralny/test kompetencji.
Kandydatki/Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, o czym będą powiadomieni drogą telefoniczną lub e-mailem. Kandydatki/Kandydaci niezakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną o tym poinformowani w ten sam sposób.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 24 47 326


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku sekretarsko-biurowym lub asystenckim obsługującym członka Kierownictwa organizacji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym,
  • znajomość zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • znajomość struktury administracji publicznej,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office, w tym Excel, Power Point) i urządzeń biurowych,
  • skuteczna komunikacja,
  • rzetelność i terminowość,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność współpracy,
  • wysoka kultura osobista i znajomość zasad savoir-vivre,
  • pozytywne podejście do Klienta.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kursy lub szkolenia z zakresu organizacji pracy,
  • kursy lub szkolenia z zakresu obsługi sekretarsko-biurowej,
  • znajomość języka francuskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym,
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej komunikatywnym,
  • znajomość Konstytucji RP,
  • znajomość ustawy o sporcie,
  • znajomość ustawy o usługach turystycznych,
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • kreatywność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym (np.: kopie certyfikatów językowych, kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu organizacji pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi sekretarsko-biurowej
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka francuskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym (np.: kopie certyfikatów językowych, kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń)
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej komunikatywnym (np.: kopie certyfikatów językowych, kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi