Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Edukacji Narodowej w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
sekretarzMinisterstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Ewidencja pism wpływających i wychodzących - przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją dyrektorów.
- Obsługa urządzeń biurowych, w tym telefonu (pierwszy kontakt z interesantami) - udzielanie podstawowych informacji gdzie kierować sprawy.
- Redagowanie standardowych pism i przepisywanie zleconych tekstów.
- Prowadzenie tematycznych zbiorów informacji i dokumentacji oraz podręcznych zbiorów akt dyrektora.
- Archiwizacja i przekazywanie akt spraw do archiwum.
- Zabezpieczenie zaopatrzenia departamentu w materiały biurowe oraz dbałość o estetykę sekretariatu.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Stres związany z częstymi kontaktami z osobami z zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyInne:Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”), zostaną odrzucone. Kopie dokumentów dot. stażu pracy/doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać zamknięty okres oraz wymagany obszar zatrudnienia.
Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce "Praca" ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca/Wzory oświadczeń do naboru.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Zachęcamy do składania cv w formacie Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 34-74-738 lub 34-74-170.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność organizacji pracy,
- odpowiedzialność,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętności interpersonalne,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
wymagania dodatkowe:- co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
- przeszkolenie z zakresu obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej
- precyzja i dokładność w komunikacji pisemnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych, w przypadku deklaracji ich spełnienia tj. doświadczenie zawodowe, przeszkolenie, np. kopie dyplomów, świadectw pracy, referencji, zakresów czynności, opisów stanowisk i stosownych zaświadczeń.kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1) lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na wymaganym poziomie,2016-09-05
Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.CH. Szucha 25, pok.55
00-918 Warszawa
(z dopiskiem „Oferta pracy: DP, sekretarz, DP/sekr/1 (A3))