#

SEKRETARZ / SEKRETARKA ze znajomością języka niemieckiego

BSO Prawo & Podatki Bramorski Szermach i Wspólnicy Kancelaria Prawna Sp. k.

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Do obowiązków osoby zatrudnionej należało będzie w szczególności:

  • prowadzenie bieżącej obsługi sekretarsko-administracyjnej Kancelarii;
  • obsługa telefoniczna oraz prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • organizacja spotkań, wydarzeń, projektów;
  • zapewnienie prawidłowości przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie;
  • wykonywanie tłumaczeń dokumentów polsko-niemieckich i niemiecko-polskich.

Od idealnego Kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (minimum licencjat);
  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek
  • konieczny);
  • biegłej obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych (skaner, faks,
  • drukarka);
  • umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, w szczególności w zakresie
  • pozyskiwania i przekazywania informacji;
  • odpowiedzialności, operatywności, zaangażowania w pracę na rzecz firmy;
  • umiejętności pracy pod presją czasu i świetnej organizacji pracy własnej.

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • stabilną pracę w renomowanej Kancelarii Prawnej;
  • współpracę z doświadczonym zespołem;
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
  • możliwość rozwoju zawodowego.

 

Pisemne oferty zawierające CV wraz zdjęciem w języku polskim i niemieckim prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj"

Prezentacja firmy

BSO Prawo & Podatki jest kancelarią prawną o międzynarodowym zasi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi