Opis stanowiska pracy
Do obowiązków osoby zatrudnionej należało będzie w szczególności:
- prowadzenie bieżącej obsługi sekretarsko-administracyjnej Kancelarii;
- obsługa telefoniczna oraz prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- organizacja spotkań, wydarzeń, projektów;
- zapewnienie prawidłowości przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie;
- wykonywanie tłumaczeń dokumentów polsko-niemieckich i niemiecko-polskich.
Od idealnego Kandydata oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (minimum licencjat);
- bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek
- konieczny);
- biegłej obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych (skaner, faks,
- drukarka);
- umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, w szczególności w zakresie
- pozyskiwania i przekazywania informacji;
- odpowiedzialności, operatywności, zaangażowania w pracę na rzecz firmy;
- umiejętności pracy pod presją czasu i świetnej organizacji pracy własnej.
Osobie zatrudnionej oferujemy:
- stabilną pracę w renomowanej Kancelarii Prawnej;
- współpracę z doświadczonym zespołem;
- uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
- możliwość rozwoju zawodowego.
Pisemne oferty zawierające CV wraz zdjęciem w języku polskim i niemieckim prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj"
Prezentacja firmy
BSO Prawo & Podatki jest kancelarią prawną o międzynarodowym zasi...
BSO Prawo & Podatki jest kancelarią prawną o międzynarodowym zasięgu specjalizującą się w kompleksowej obsłudze prawnej polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Poprzez spółkę BSO Outsourcing oferujemy usługi księgowości finansowej i płacowej małym i średnim firmom.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat