Zakres obowiązków:
Obsługa sekretariatu.
Obsługa połączeń telefonicznych.
Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i przepływu informacji.
Współtworzenie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych przy współpracy z działem księgowym.
Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa kurierska.
Zapewnienie zaopatrzenia biura.
Obsługa gości i spotkań w biurze.
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość, terminowość, kreatywność.
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziana znajomość języka angielskiego (podstawy).
Ekaltech Biuro Inżynierii Systemowej działa w obszarze z zakresu... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.