Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/1293


Obowiązki:

wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych, obsługa aplikacji biurowych; sporządzanie projektów pism;
zapewnienie sprawnego obiegu wpływających i sporządzonych dokumentów procesowych i innych dokumentów oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie;
porządkowanie materiału aktowego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera MS OFFICE

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe pierwszego stopnia, preferowane administracyjne; pełna zdolność do czynności prawnych; nieposzlakowana opinia; niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie 0 przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku i pracę przy komputerze w pełnym wymiarze godzin; biegła znajomość obsługi komputera, w tym praktyczne umiejętności wykorzystania pakietu MS Office; umiejętność pracy w zespole. dodatkowe: staż pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej; znajomość przynajmniej jednego języka obcego; umiejętność pracy pod presją czasu; obowiązkowość; kreatywność; odporność na stres; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; ogólna znajomość polskiego systemu prawnego


Miejsce pracy: 87-200 Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i C.V. ze wskazaniem sygnatury naboru PO IV WOS1112.3.2019 oraz numeru telefonu kontaktowego; 2. kwestionariusz personalny* ; 3. oświadczenie kandydata o posiadanym wykształceniu (dokument potwierdzający wykształcenie do wglądu); 4. potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną, zgodnie z art. 13 ust. 112 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych* ; 5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych*; 6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo łub przestępstwo skarbowe*; 7. oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe*; 8. potwierdzenie zapoznania kandydata z klauzulą informacyjną o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Powyższe dokumenty należy wysłać lub złożyć osobiście w Prokuraturze Okręgowej w Toruniu, ul. Grudziądzka 45 do dnia 6 czerwca 2019r.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Osoba do kontaktu: Ewa Jagodzińska


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi