Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, redagowanie pism.
Obsługa poczty elektronicznej centrali, odbieranie telefonów i przyjmowanie interesantów
Obsługa, dystrybucja i archiwizacja dokumentów
Zaopatrzenie w materiały biurowe, dbałość o urządzenia biurowe
Współpraca oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji między działami
Wymagania
Wykształcenie wyższe mile widziane
Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego w mowie i piśmie
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Doskonałe umiejętności komunikacji i budowania dobrych relacji
Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy również pod presją czasu
Prezentacja firmy
AX-AL Sp. z o.o. rozpoczęło swoją działalność w 2010 roku. Spółk...
AX-AL Sp. z o.o. rozpoczęło swoją działalność w 2010 roku. Spółka zajmuje się handlem, eksportem i importem.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów dołączyliśmy do naszej oferty również usługi z zakresu agencji reklamowej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
25/09/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?