Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na stanowisku sekretarki będzie odpowiedzialna za bieżące prowadzenie sekretariatu spółki, kontakty z klientami, współpracę z księgowością.
Wymagania
- wykształcenie średnie,
- obsługa komputera (pakiet MS Office),
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- wysoka kultura osobista,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- pracowitość, sumienność.
- podstawowa znajomość języka angielskiego,
Mile widziane:
- znajomość programu Symfonia,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
Prezentacja firmy
Na rynku usług prawniczych działamy nieustannie od 2007 roku, kiedy to z...
Na rynku usług prawniczych działamy nieustannie od 2007 roku, kiedy to zespół młodych, wykształconych, ambitnych prawników postanowił zaoferować swoje usługi krakowskim przedsiębiorcom.
Od tego czasu stale się rozwijamy, nasz potencjał rośnie, a zakres dziedzin, którymi się zajmujemy ulega systematycznemu rozszerzeniu.
Prowadzimy sprawy Klientów na terenie całej Polski, niejednokrotnie reprezentując ich również w kontaktach zagranicznych.
Zespół kancelarii tworzą zdolni i doświadczeni radcowie prawni, adwokaci oraz prawnicy, którzy poprzez swoje zaangażowanie, profesjonalizm i rzetelność dbają o interesy prawne naszych Klientów.
Siedzibą kancelarii jest Kraków.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Prawo / Prokuratura