Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/3042


Obowiązki:

Zakres obowiązków: Troskliwe i profesjonalne podejście do gości firmy; Prowadzenie rozmów telefonicznych; Wsparcie administracyjne zespołu pracowników; Przygotowywanie pism i innych dokumentów wg potrzeby; Usprawnianie wewnętrznego przepływu informacji i dokumentów; Organizacja podróży służbowych (zamawianie biletów, rezerwacja hoteli itp.); Bieżące kontakty z firmami kurierskimi i dostawcami; Dbanie o ład i porządek w miejscu pracy; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 16.00



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Od kandydata pracodawca oczekuje: Wysokiej kultury osobistej i miłej aparycji, Udziału w budowaniu wizerunku firmy, Pozytywnego nastawienia do otoczenia i powierzanych obowiązków, Umiejętności obsługi komputera (pakiet Office) i innych urządzeń biurowych, Znajomości gramatyki i ortografii języka polskiego, Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę sekretarki, Wykształcenia min. średnie, Prawo jazdy kat. B- mile widziane


Miejsce pracy: 76-270 Charnowo 36, powiat: słupski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi