Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:

- organizacja pracy sekretariatu,
- koordynowanie obiegu dokumentów,
- obsługa korespondencji oraz przygotowanie i redagowanie pism
- archiwizacja korespondencji oraz dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
- organizacja spotkań służbowych i narad,
- bieżąca współpraca z zespołem
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy


Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomości obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
- komunikatywności,
- dobrej organizacji czasu pracy,
- samodzielności w działaniu,
- rzetelności i odpowiedzialności,
- komunikatywnej znajomości języka niemieckiego/angielskiego
- prawa jazdy kat. b

Osoby zainteresowane oferta prosimy o przesłanie CV oraz Listu motywacyjnego.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)"

Prezentacja firmy

Dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w branży budowlanej... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/02/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi