Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Odbieranie i łączenie telefonów, odbieranie i wysyłanie faksów, odbieranie i odpisywanie na e-maile.
  • Prowadzenie kalendarza spotkań i rozpraw, pilnowanie terminów, umawianie spotkań, przyjmowanie gości.
  • Skanowanie i kserowanie dokumentów od klientów lub na zlecenie zarządu.
  • Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, składanie pism do sadów.
  • Zakładanie i archiwizowanie akt.
  • Zamawianie i zakup materiałów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych.
  • Inne zadania zlecone przez Zarząd.

 

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe mile widziane.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Znajomość zasad funkcjonowania sekretariatu.

Prezentacja firmy

Kancelaria Prawna ZKZ to jedna z wiodących wrocławskich kancelarii radcó... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/08/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi