Alab Laboratoria Sp. z o.o.

Sekretarka/Sekretarz

Od: Alab Laboratoria Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.

 

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

 

Celem pracy na tym stanowisku jest zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej biura.

Do Twoich obowiązków należeć będzie budowanie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez przyjmowanie gości zgodnie z zasadami etykiety biznesowej, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji pracownikom i partnerom biznesowym pojawiającym się w sekretariacie.

Ważnym elementem pracy na tym stanowisku jest także zabezpieczenie prawidłowego obiegu dokumentów, co wiąże się ze sprawowaniem nadzoru nad korespondencją tradycyjną i elektroniczną, przekazywaniem korespondencji do odpowiednich osób/działów oraz rejestrowaniem dokumentacji i zdarzeń w systemach IT.

Osoba będzie miała także za zadanie prowadzić kalendarz i obsługiwać spotkania Zarządu oraz wspierać pracowników firmy w bieżących obowiązkach. W przypadku podróży służbowych będziesz rezerwować bilety lotnicze, kolejowe, autobusowe. Twoim zadaniem będzie także znalezienie i rezerwacja odpowiednich hoteli dbając jednocześnie optymalizację kosztów.

W ramach innych prac służbowych będziesz również redagować pisma służbowe i dokumenty zgodnie ze standardami Spółki, przygotowywać prezentacje a także dbać o aktualny stan wyposażenia biurowego.

 

Aby efektywnie realizować zadania potrzebujesz:

  • rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • znajomość biznesowego savoir-vivre’u,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi sprzętu biurowego,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • uczciwość, sumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole oraz budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność i otwartość na nowe doświadczenie.

 

W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dynamiczną pracę pełną wyzwań,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o rozproszonej strukturze,
  • możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności,
  • kartę Multisport,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujacy sie po prawej stronie ogloszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi