Opis stanowiska pracy

Nr Ref.: SK/10

Zadania:

  • organizacja pracy kancelarii – prowadzenia kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie i przyjmowanie gości, obsługa sekretariatu,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • redagowanie i przepisywanie dokumentów prawnych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • bardzo dobra znajomość komputera i podstawowych programów MS Office,
  • umiejętność szybkiego, bezwzrokowego pisania na komputerze,
  • umiejętność pracy pod presja czasu.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w renomowanej instytucji o ugruntowanej pozycji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w godzinach 16.30-20.00,
  • możliwość zdobycia doświadczenia i pogłębiania wiedzy.

Wymagania

IMAR Service Group (Agencja Pracy Tymczasowej nr rej. 114) dla swojego klienta, renomowanej kancelarii prawniczej, poszukuje kandydatki na stanowisko:

Prezentacja firmy

Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/01/2017
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja, Praca Prawo / Prokuratura, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi