Miejsce pracy: Żywiec
Zadania:
- bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa pacjentów,
- przygotowanie dokumentacji pacjentów, wydawanie wyników,
- prowadzenie rejestrów, statystyk oraz rozliczeń,
- współpraca z personelem medycznym,
- udzielanie informacji o zakresie udzielanych usług,
- utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów.
Wymagania:
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność szybkiego pisania na komputerze,
- wysoka kultura osobista,
- doświadczenie w pracy z klientem/pacjentem (mile widziane),
- znajomość systemu AMMS będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Wsparcie dalszego rozwoju zawodowego,
- Pracę pełną wyzwań w międzynarodowym środowisku,
- Elastyczne podejście do formy i warunków zatrudnienia (do uzgodnienia).
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji poprzez portal.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Prosimy o umieszczenie w składanej aplikacji (podaniu) o pracę klauzuli o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).