Urząd Pracy m.st. Warszawy

Sekretarka k/m

Miejsce pracy: Warszawa

Wykształcenie średnie/pomaturalne, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość MS Office. Zakres obowiązków: prowadzenie i ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza i przygotowywanie spotkań Prezesa Zarządu, obsługa bieżących spraw administracyjnych, stały kontakt z najemcami, wystawianie faktur, rozliczanie zużycia energii elektrycznej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmir, archiwizacja dokumentów, kompletowanie materiałów do przetargu oraz reklamowych.. Praca w systemie jednozmianowym, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Kontakt osobisty: ul.Postępu 11a 02-676 Warszawa, tel: 22 543 72 00, CV na adres e-mail.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi