#

Sekretarka i opiekun klienta w Biurze Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami

Biuro Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami DOMINPLUS

Toruń, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku sekretarki w Biurze Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami DOIMINPLUS.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć m.in.:

  • sprawne kierowanie zespołem pracowników,
  • zarządzanie terminarzem spotkań,
  • koordynowanie pracy biura,
  • opieka nad klientami obecnymi i pozyskiwanie nowych klientów,
  • pomocy w pozyskiwaniu nowych klientów,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy,
  • redagowanie pism itp.

Wynagrodzenie i inne szczegóły współpracy do uzgodnienia w czasie procesu rekrutacyjnego.

CV wraz ze zdjęciem oraz listem motywacyjnym prosimy przesłać za pośrednictwem portalu infopraca.

Wymagania

 

  • wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • odpowiedzialność,
  • punktualność,
  • umiejętność logicznego myślenia,
  • sumienność,
  • kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole, rozdzielanie zadań, pilnowanie grafiku spotkań itp.,
  • umiejętność pracy na komputerze (m.in. obróbka zdjęć, Open Office),
  • umiejętność poprawnego redagowania pism.

Prezentacja firmy

Biuro Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami dominplus powstało z myślą... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/04/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
1 750PLN - 10 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
Tak
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi