Opis stanowiska pracy

Sanpro Job Service Sp. z o.o. - Agencja Pracy Tymczasowej nr cert. 2360.

Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko:

Sekretarka
Kod ref. S/G/15
Miejsce pracy: Gliwice (woj. śląskie)

Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie odpowiedzialna min.za obsługę Sekretariatu; sporządzanie pism zgodnie z wytycznymi przełożonego; przyjmowanie, rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizowanie dokumentów; obsługę urządzeń biurowych.
Praca o charakterze tymczasowym.

Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pełny etat,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30,
- wynagrodzenie miesięczne
-zatrudnienie od 01.07.2015

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV).
W temacie maila proszę wpisać nr referencyjny ogłoszenia –S/G/15

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U Nr 133 poz. 883)".

Wymagania

Oczekiwania wobec kandydatów:
- doświadczenia zawodowego w pracy biurowej,
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
- zdolności interpersonalnych i organizacyjnych,
- kultury osobistej,
- doświadczenie w archiwizowaniu dokumentów będzie dodatkowym atutem,
- nieposzlakowanej opinii społecznej.

Prezentacja firmy

Impel HR Service Sp. z o.o. działa na rynku polskim w ramach Grup... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/06/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
25
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
1 750PLN - 1 750PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi