Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej biura;
Dbanie o porządek w biurze, przygotowywanie kawy;
Organizacja spotkań, organizacja podróży służbowych;
Wystawianie i ewidencjonowanie faktur;
Wsparcie przy recepcji (obsługa rozmów przychodzących i wychodzących oraz
skrzynki mailowej, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
kontakt z firmami współpracującymi i urzędami);
Przestrzeganie i nadzorowanie regulaminu obiegu dokumentów oraz ich
archiwizacji;
Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Poszukiwane kompetencje
Biegła znajomość angielskiego;
Bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych;
Prawo jazdy kat. B;
Umiejętność organizacji pracy własnej oraz wielozadaniowość;
Samodzielność oraz własna inicjatywa w podejmowaniu działań:
Odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, zaangażowanie;
Wysoka kultura osobista;
Oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Benefity pozapłacowe;
Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku;
Rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji.
YOON Group Sp. z.o.o. jest firmą świadczą usługi jako inwestor zastępczy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.