Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta, renomowanej kancelarii prawnej, poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
sekretarka-asystentka
Nr ref.: 29249Praca tymczasowa
Lokalizacja: Poznań
Zakres obowiązków:
- wykonywanie zleceń wynikających z bieżących potrzeb firmy i klientów
- przyjmowanie interesantów i rozmów telefonicznych
- prowadzenie terminarzy i obsługa spotkań z klientami
- zbieranie, selekcjonowanie, przekazywanie i przechowywanie informacji dla prawników współpracujących
- komputerowe przepisywanie tekstów umów, opinii, dokumentów itp.
- przygotowywanie wyjazdów służbowych
- załatwiania i ewidencjonowania korespondencji
- dbanie o porządek w sekretariacie i gabinecie prawników
- przechowywanie akt i dokumentacji dotyczącej biura i klientów oraz jej porządkowanie
przekazywania dokumentów do archiwum (archiwizacji)
Oczekiwania:- zaawansowana znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego (warunek konieczny)
- umiejętność biegłego maszynopisania (mile widziana metoda bezwzrokowa)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- dobra organizacja pracy własnej
Oferta:
- praca w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- praca w wymiarze pełnego etatu
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość pracy w perspektywie długofalowej
- możliwość zdobycia interesującego doświadczenia