Agencja Pracy APS Profit s.c. współdziałająca z TeamVikaren Polska, poszukuje dla swojego Duńskiego Klienta – należącego do dużej, międzynarodowej grupy logistycznej - osoby na stanowisko Sekretarki / Asystentki Zarządu.
Kluczowe obowiązki:
• Współpraca z zarządem i managerem w prowadzeniu codziennych działań
• Bieżąca obsługa sekretariatu
• Zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji
• Organizacja spotkań
• Utrzymywanie relacji z Klientami
• Ewidencjonowanie dokumentacji kadrowo-płacowej
• Dbałość o prawidłową archiwizację dokumentów
• Tworzenie pism i listów, oraz tłumaczeń korespondencji
• Organizacja i koordynacja wyjazdów służbowych przełożonego
Oferujemy:
• Interesującą pracę w nowoczesnym otoczeniu
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość szkoleń i wyjazdów
• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie na analogowym stanowisku min. 1,5 roku
• Bardzo dobra znajomość j. angielskiego ( w mowie i piśmie )
• Mile widziana dodatkowo znajomość j. duńskiego
• Znajomość przepisów prawa pracy będzie dodatkowym atutem
• Biegła obsługa urządzeń biurowych, oraz pakietu MS Office
• Samodzielność w działaniu
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Wysoka kultura osobista
• Bardzo dobra organizacja własna
• Czynne prawo jazdy kat. B
Przewidywany okres zatrudnienia – od 01.07.2014
Uwaga: To nie jest oferta pracy tymczasowej!
Osoby zainteresowane, prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w j. angielskim, oraz referencji.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
Agencja pracy jest wpisana do rejestru agencji tymczasowej prowadzonego przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego pod numerem 9014.
Agencja pracy jest wpisana do rejestru agencji tymczasowej prowadzonego ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.