Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Sekretarka/Asystentka z językiem angielskim
Miejsce pracy: GliwiceZadania:
- obsługa biura
- nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji pocztowej
- wykonywanie tłumaczeń pism oraz dokumentacji
- organizacja i obsługa spotkań biznesowych
- rezerwacja hoteli, przelotów itp
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, kierunki administracyjne
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. poziom C1
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1,5 roku
- znajomość obsługi urządzeń biurowych, MS Office itp.
- miła aparycja, komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy własnej i biura
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową
- pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia
- możliwość zatrudnienia na stałe po okresie 6 miesięcy
- system zniżek u wybranych partnerów Adecco +CLUB
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w wersji po polsku i po angielsku.
POLEĆ OFERTĘ SWOIM ZNAJOMYM POSZUKUJĄCYM PRACY.
Numer referencyjny: SEK/11/2016/GMO
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.