#

Sekretarka / Asystentka Prezesa Zarządu

Yoon Group Sp. z.o.o

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

  • Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi biura;
  • Wystawianie i ewidencjonowanie faktur;
  • Organizacja spotkań, organizacja podróży służbowych;
  • Wsparcie funkcjonowania recepcji (obsługa rozmów przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakt z firmami współpracującymi i urzędami);
  • Przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów oraz ich archiwizacji;
  • Planowanie i realizacja zaopatrzenia w artykuły administracyjno-biurowe,
  • Wykonywanie tłumaczeń dokumentów,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;

 

Poszukiwane kompetencje

  • Biegła znajomość języka angielskiego;
  • Bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz wielozadaniowość;
  • Samodzielność oraz własna inicjatywa w podejmowaniu działań:
  • Odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, zaangażowanie;
  • Wysoka kultura osobista;

 

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku;
  • Rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji.

Prezentacja firmy

YOON Group Sp. z.o.o. jest firmą świadczą usługi jako inwestor zastępczy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Finanse, Praca Praca dla studenta, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi