Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi biura;
Wystawianie i ewidencjonowanie faktur;
Organizacja spotkań, organizacja podróży służbowych;
Wsparcie funkcjonowania recepcji (obsługa rozmów przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakt z firmami współpracującymi i urzędami);
Przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów oraz ich archiwizacji;
Planowanie i realizacja zaopatrzenia w artykuły administracyjno-biurowe,
Wykonywanie tłumaczeń dokumentów,
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Poszukiwane kompetencje
Biegła znajomość języka angielskiego;
Bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych;
Prawo jazdy kat. B;
Umiejętność organizacji pracy własnej oraz wielozadaniowość;
Samodzielność oraz własna inicjatywa w podejmowaniu działań:
YOON Group Sp. z.o.o. jest firmą świadczą usługi jako inwestor zastępczy...
YOON Group Sp. z.o.o. jest firmą świadczą usługi jako inwestor zastępczy i generalny wykonawca w branży budowlanej. Specjalizujemy się w sektorze przemysłowym. Poza nowymi inwestycjami zajmujemy się utrzymywaniem obiektów specjalnego przeznaczenia o indywidualnych wymaganiach uzależnionych od technologii, specyfiki prowadzonej w nich produkcji i pełnionych funkcji.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
11/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Finanse, Praca Praca dla studenta, Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?