Firma PDMG EXPO Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisko Sekretarka/Asystentka/Office Manager.
Miejsce pracy: Suchy Las k. Poznania
Obowiązki:
- bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek biura,
- dbanie o terminarz spraw i obieg dokumentów,
- organizacja i ewidencja wyjazdów służbowych,
- prowadzenie i nadzór nad bieżącą dokumentacją firmy (oferty, umowy, dokumentacja prawna),
- drobne prace asystenckie (przygotowywanie pism, zestawień, raportów itp.),
- sporządzanie i rejestrowanie korespondencji,
- zamawianie artykułów biurowych i materiałów reklamowych, zleceń transportowych i kurierskich,
- wsparcie czynności administracyjnych pozostałych działów firmy,
- wykonywanie innych prac na polecenie przełożonych.
Oferujemy:
- pracę w firmie o stabilnej, ugruntowanej pozycji na rynku działającej na rynkach międzynarodowych,
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- możliwość rozwoju umiejętności językowych i nabycia doświadczenia zawodowego,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- niezbędne narzędzia pracy: telefon służbowy, komputer.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem).
Osoby, których kandydatury uznane zostaną za interesujące, zaproszone zostaną na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się częściowo w języku angielskim.
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B (czynny kierowca),
- język angielski na poziomie co najmniej dobrym,
- mile widziany język niemiecki,
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Windows, MS Office, Internet),
- samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
- wysoka kultura osobista i miła aparycja.
Jesteśmy agencją reklamową, specjalizującą się w przygotowaniu i komplek... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.