Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałbrzychu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

samodzielny księgowy do spraw finansowo-księgowych zespół ds. finansowo-księgowych

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałbrzychu
ul. Wysockiego 34
58-304 Wałbrzych


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • naliczanie wynagrodzeń osobwych i bezosobowych, sporzadzanie list płac oraz rozliczanie innych świadczeń pracowników
  • prowadzenie rachunkowości jednostki w zakresie dochodów budżetowych oraz ZFŚS zgodnie z określonymi ustawą zasadami rachunkowości
  • prowadzenie rozliczeń upoważnionych lekarzy weterynarii w celu naliczenia należnych wynagrodzeń oraz kontrola pod wzgledem formalno-rachunkowym
  • wprowadzanie danych do obowiązującej sprawozdawczości w zakresie dochodów budżetowych
  • prowadzenie dokumentacji wyposażenia środków trwalych i pozostałych środków trwałych w uzywaniu w celu ewidencji ksiegowej majatku Inspektoratu
  • kontrolowanie i wystawianie upomnień, wezwań oraz tytułów wykonawczych do zapłaty podmiotom w zakresie dochodów budżetowych, zgodnie z obowiazujacymi przepisami
  • prowadzenie sprawozdawczości z zakresu budżetu państwa w celu rozliczenia mnitoringu chorób zakaźnychzwierzat,wraz z obsługą systemu informatycznego w tym zakresie
  • prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej Inspektoratu oraz rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzedami Skarbowymi


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie urzędu(parter). Praca przy monitorze ekranowym ponad 4 godziny dziennie. Obsługa drukarki, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych. Oświetlenie sztuczne i naturalne. Występują bariery architektoniczne: brak dostosowanych toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą brane pod uwagę.
List motywacyjny oraz każde z oświadczeń mają być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 748481170 p. Małgorzata Kubik - w godzinach 8:00-14:00
Inspektorat po zakończeniu naboru nie odsyła złożonych dokumentów, które w przypadku potrzeby można odebrać w siedzibie inspektoratu w terminie 31 dni po ukazaniu się ogłoszenia o zakończeniu naboru.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne
znajomość przepisów prawa o finansach publicznych
znajomość przepisów o rachunkowości
znajomość przepisów systemu ubezpieczeń społecznych
znajomość zagadnień finansowo-pałacowych



doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/12/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi