• prowadzenie pełnej księgowości firmy w programie Sage Symfonia Finanse i Księgowść oraz programu Sage Handel Forte
• przygotowywanie deklaracji podatkowych
• księgowanie faktur w systemie księgowym
• znajomość księgowania dokumentów importowych i exportowych
• przygotowywanie listy płac
• prowadzenie dokumentacji kadrowej
• sporządzanie sprawozdań do GUS
• kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi typu US, ZUS, GUS
• prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji
• dbanie o optymalne rozwiązania podatkowe dla firmy
• współpraca z kontrahentami
• sporządzanie raportów okresowych dla właściciela firmy
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- znajomość j. angielskiego
- rzetelność, odpowiedzialność i terminowość
- komunikatywność
Nasza firma działa już od ponad 18 lat,
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.