Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości dla klientów biura.
Stały kontakt z klientami anglojęzycznymi / hiszpańskojęzycznymi.
Przygotowywanie dwujęzycznych sprawozdań finansowych dla spółek prawa polskiego.
Przygotowanie księgowań, raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat).
Bieżący kontakt z klientem.
Oferujemy:
Kilkunastoosobowy zespół w biurach w Krakowie i Warszawie
Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Codzienny kontakt z językiem angielskim / hiszpańskim,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Duże możliwości rozwoju,
Elastyczny czas pracy,
Rozszerzony pakiet medyczny dla całej rodziny,
Bezpłatną literaturę branżową,
Szkolenia finansowane przez pracodawcę,
Dopuszczamy możliwość rozpoczęcia okresu zatrudnienia od pracy w niepełnym wymiarze godzin.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji ( CV + LM) za pomocą formularza infoPraca bądź bezpośrednio do Asesores sp. z o.o.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Asesores sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie."
Co najmniej dwuletnie doświadczenie w księgowości,
Doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych,
Znajomość programu Comarch Optima lub Insert,
Dobra znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiego umożliwiająca swobodny kontakt z klientem,
Znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości,
Samodzielność, sumienność, rzetelność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań,
Bardzo dobra organizacja pracy, elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu,
Asesores sp. z o.o. sp.k. jest biurem świadczącym kompleksowe usługi dla... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.